Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2007 11:18 - това нормално ли е
Автор: romul Категория: Хоби   
Прочетен: 573 Коментари: 3 Гласове:
0



Стават некви нещастия с обикновенните хора. Има потресени граждани от небивали престъпления.Ще си позволя малка статистика.Заглавия от сорта на : 16 годишна бе застреляна в нощен бар,.78 годишна старица бе убита на Цариградско шосе от бясно преминаващ автомобил,.Дрогата взе поредната си жертва.,.Младо момиче бе брутално изнасилено,.Броя на пострадалите и загиналите това лято са....,Поредния летовник удавен по нашето черноморие,.Стотици наши момичета принудени да проституират.

Ще започна подред.

16 годишна застреляна в нощно заведение.Съвсем нормално е 16 годишна да отиде в нощно заведение с 30 годишния си приятел и да пият уиски.Родителите са потресени.Аз от тях.

Възрастни хора на по 70-80 годишна възраст ,предвид реакциите им и възможностите им да виждат и чуват -по средата на оживени булеварди...как бясно карат шофиорите  по булевардите , предназначени за хора в преклонна възраст.

Дрогата е лошо нещо -оръжията също, само дето не убиват оръжията а хората и като се замисля колко кротко и невинно си седи алкохола в бутилката, а като го изпия какви глупости върша......според мен алкохола е виновен. Трябва да го забранят и понеже аз съм безхарактерна отрепка , обществото трябва да помага на алкохолици като мен, и наркомани.Трябва да толерираме тези хора те са жертва.Така е и аз се жертвам за алкохола и  не ми е лесно.Понякога дори повръщам но имам воля и продължавам.Трябва да бъда подкрепен или по добре- почерпен.

Младо момиче бе изнасилено-след, като е изпила около 100 лева на ухажора си под формата на уиски ,ракия джин ,вино,текила(само благоразумните и възпитани момичета пият по толкова и подобни питиета) и цяла вечер не му е подавала сигнали, че би правила секс с него тя , НЕзнаейки  намеренията му е изненадана и оскърбена. Ходила  с него на църква на сладкарница и после го е запознала с родителите си,а той простака после я обладал в леглото си, или в колата си ,или де да знам къде още ?Ако обаче бяха на чалга дискотека където тя полугола и пияна би се раздавала под ритмите на фолка ,по сутиен качена на някоя маса с шише в пазвата, подобно нещо не би се случило на нищоподозиращата жертва.

Проститутките.Той е богат красив и уважаван мъж – истински кавалер.Чувала бях, че се занимава с проституиращи момичета но не го вярвах –бе толкова мил и галантен.Подвизава се в шумните дискотеки и барове разбива мутрата на всеки нещастник, който му се изпречи на пътя – как да не припаднеш по толкова мил и нежен мъж.Купува подаръци предразполага те да се отпуснеш дори те черпи с кока и екстази(безобидни бонбони или сладкиши-препоръчват се от докторите дори на малките деца) широко скроен всичко дава за мен.Искам и аз като него да си имам кинти и да ме уважават, споделих му и той ме уреди.Каза, че няма нищо лошо да правя компания на галантни мъже като него.Хубостта ми да не си отиде напразно докато съм още млада поне да се възползвам.Не съм момиче за един мъж.П ък и със заработеното мога да си позволя каквото поискам дори да спестя и да се уредя в живота пък после да си намеря свястна работа и нормален живот. Аз само заради това.(как само ще ми завиждат фуклите по дискотеките в компанията на яки пичове и много кинти).На тираджия ми  плащат по 5 кинта. Неща повече.Нещеш ама паспорт, транспорт и цял месец аванта а ? Лапай говедо.Сега съм нещастна.Бях излъгана.Искам нормален живот и бясно чукане ,опс и свестен мъж които да ме чука, опс обича, разбира и подкрепя финансово ,опс морално.Знам какво искам.Акъла ми дойде.Млади момичета не се подвеждайте с мен ,опс като мен.Наистина знам как, опс какво искам.

Ха на бас за бутилка водка, че мога да стигна с плуване зад голямата шамандура, да се гмурна, и под вода да се върна до брега- и кристалите на 5-тата мстиката дет си поръчах няма да са се стопили докато изплувам на брега (удавен).Мога да карам джет и каруца мога да подкарам ама с джета изглеждам по яко.Немоа падна здрав съм в ръцете (и в главата).Морето е зловещо и виновно -то прибира своя дан от невинни жертви всяко лято.

Истинските нещастни случки , колко са случайни от тях ?Не казвам, че оправдавам нарушители и престъпници но колко от потърпевшите всъщност не са нарушителите ?

Разберете ме правилно преди да ме разкъсате и заклеймите като злорад.

Един ден на улицата за малко да сгазя бабичка и тъкмо да и обясня че гробищата са в другата посока и да и......... жената се извини- покорно върна се на тротоара, и някак на себе си каза с полуглас (за малко да вкарам това младо момче в затвора къде ли съм тръгнала с тая изкуфяла тиква) От тогава съм много по -толерантен към пенсиите ама не ги оправдавам.Така изглеждат нещата в моите очи съвсем обикновен човек съм само дето не си чувствам трахеята, това нормално ли е?



Тагове:   нормално,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. vanguard - Аз имам подобна случка,
05.03.2007 11:39
на бул. Черни връх върху колата ми се изсипа една възрастна женица, натоварена цяла с пакети...явно беше пазарувала. Просто скочи от тротоара върху колата ми- странично. Счупи ми огледалото и т.н. Гледала към приятелката си от другата страна и тръгнала да пресича. Щях да получа инфаркт докато обикалях колата за да я търся по земята.
Можех да благодаря само на съдбата че не се случи нищо.
цитирай
2. betoveni - Такива неща
05.03.2007 12:00
се приемат вече за нормални в България.Много хора като теб и мен са потресени от ставащото,но не ние даваме алкохола на младите,не ние ги караме едва ли не насила да взимат наркотици.Това си е тяхен избор.Наистина трябва да се обръща повече внимание на децата ни,но ние сме заети с ежедневните ядове и просто не ни остава време за тях.Трябва да бъдат по заети със спорт или извън класни занимания,такаче когато се приберат да не гледат все да излязат а да са изморени и да почиват.Трябва да им възлагаме повече отговорности.Добре дошъл.
цитирай
3. bgtrener - Еклисиаст
05.03.2007 15:06
Нищо ново под слънцето!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: romul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6822
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930