Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2007 20:05 - Първият път.
Автор: romul Категория: Изкуство   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0



Първият път не съм го правил от поне 2/3 седмици.Първият път наистина съм впечатлен от нея и искам само да я впечатля, спечеля и завладея.Първият път искам да покажа най-доброто от себе си и съм изгладен избръснат,лъснат и ухая на афтършейф.Първият път сърцето ми трепти от копнеж а мислите ми прескачат в еротични фантазии.Първият път тя е принцеса ,защото е в същото положение, в което съм и аз.Първата вечер център на вниманието е тя и само тя.Чувам мисля и виждам само нея.Първият път още непознали телата си се впускаме в дива и страстна любовна игра на опознаване и разкрепостяване.

Полагам я нежно на леглото и свалям дрехите и една по една ,докато страстно я целувам а ръцете ми обхождат цялото и тяло.Пръстите ми буквално се впиват в меката и топла плът.След като съм го обходил  с ръце опипвам с устни най-нежните и меки части от тялото и.Харесва ми любовната игра.Пред мен е непознато женско тяло и отдавам внимание на всичките му подробности.Хапя я по глезените или зад коленете.Изписвам десетки кръгчета с език по вътрешната част на бедрата и продължавам чак до пъпа.Спускам се бавно с език между краката и се ровя с език между бедрата и.Да тя изпъшка и тялото и се изви (харесва и).Усещам клитора и уголемен и топъл но после ще му обърна внимание по -интересно е да хапя леко срамните и устни и да се опитвам да вляза по надълбоко с  език в нея.Топла е и доста влажна а и клитора и пулсира – време е да го смуча и ближа.От време на време леко подухвам само ,колкото да я накарам да заскимти.Хваща главата ми или ушите и се опитва да ме издърпа нагоре към своята , иска мен иска да проникна в нея.Не.Среден пръст , по точно средния и показалеца едновременно бавно и въртеливо проникват в нея а клитора и е нежно разтриван от устните ми.Отново ме подканя да проникна в нея .Не.На мен ми харесва да целувам да галя ,да дразня тялото и , и нямам никакво намерение да спра да се забавлявам.Дааа не сме гаджета от година и не можеш да ми кажеш кога, какво да правя , а в никакъв случай не искаш да спра.Притесняваш се да ,ще свършиш ?Отново се спускам по бедрата- чак до глезените и отново изписвам кръгчета от вътрешната страна на бедрата.В момента в който облизвам клитора и цялата се стяга и скимти.Интересно е да се заигравам със срамните и устни.Май спазмите идват.Обръщам я по корем и отърквам кожата по гърба и дупето и с гърдите си.Харесва и – на мен също.Със същия интерес дразня ушите и вратлето и с език и реакциите са същите ,както с клитора.Иска секс , изгаря за съществото но неееее.Опитвам се бавно да облажня целия и гръб с езика си надолу по кръста чак до дупето.Изцяло подвластна и предадена на инициятивата ми лежи заровила глава във възглавницата.Прониквам бързо и безпрецедентно в нея.Това е нещото ,което я изненадва и провокира за пореден път.Тласъци равномерни но плавни.Така както си е по корем с лице във възглавницата.Все по бързи и резки тласъци и все по надълбоко в нея докато усетя допира на мекото и дупе в корема си.Чува се лекото познато шляпане на плът в плът.Толкова е влажна ,че вече сигурно е свършила поне два пъти – харесва и.Обръщам е по гръб и продължавам в мисионерска поза.Вече не прониквам в нея с равномерни тласъци а бавно и неравномерно се отърквам във вутрешната част на вагината и- харесва и ,и вече не е свенлива и предпазлива.Вдига единия си крак на рамото ми и се заиграва опитвайки се да върти талията си.бавно но с мощтни тласъци прониквам почти болезнено в нея- краката са около кръста ми и се опитва да успокои темпото ми.Аз решавам какво и как.Незнайно защо но и двамата сме потни ,доволни и усмихнати.Ритмичните движения и чуствителната и кожа я тласкат в поредния оргазъм.Тялото и се отпуска.Аз не съм свършил но сега на нея това въобще не и минава през ума.Сега вече си играя със зърната на гърдите и- вече меки и отпуснати но много съблазнителни.Ръката ми гали гърба и с въркъ на пръстите на милимеър от кожата.само с мъхчетата по кожата си усеща движенията ми и потръпва от лек и нежен гъдел.Целувам я по бузите и леко облизвам устните и.опитва се да ме целуне или по-точно да засмуче езика ми – не няма да позволя нейна инициятива.Облизвам леко нослето и и допирам устни по клепачите и.смуча леко горната и устна и с език опипвам предната част на зъбите и – гладки и твърди.Позволявам на езика и да си  поиграе с моя но само за малко.Унася се в сън – аз не.решава да заспи и в полусънено състояние ме оставя да отида до банята.

Излизам от стаята и не се връщам повече.

Втория път няма да я има тази страст от първата целувка, няма да има трепетното вълнение от първото проникване.Втория път превъзбуден може да свърша за по малко от минута – а селянката да се подсмихне подигравателно и да пита:

-Това как стана ?

Няма проблем случва се и мога да продължа и да свърша поне още 3 пъти в рамките на час, но не.Сянката на подозрение на липсата на сексуална фантазия и немощ е казана.не само че няма да мога да свърша но няма да мога и да го вдигна.В главата е единствено проблема с нейното отношение отностно мъжкото ми достойнство.няма да има втори път.втория път може да я боли глава или да не е в настроение и да ми направи една свирка колкото да ме облекчи, но не това, е което искам.втория път ще очаква да е ,като първия но ако не се получи точно така ?Няма да има втори път.Нека остане факта ,че аз не съм бил задоволен.нека остане факта ,че не си поела инициятивата.нека остане мисълта ,че не само ти си прекрасна в леглото и ,че може да не можеш да задоволиш мъж.Нека се питаш защо няма да има втори път.Ще изпадаш в депресии когато споделя ,че съм бил с друга и ми е било страхотно.Няма да спомена дали ми е било приятно с теб.Ако ме попиташ ,ще питам дали на теб ти е било приятно.Нали това искаш ?

Вторият ти път ще бъде с някой друг и ще имаш добра база за сравнение.Вторият път ще пием само по едно кафе защото аз излизам с теб не само заради секса.Не всичко е секс защо ли да си правим труда да го правим (правя) пак ?Можеби ще си останем добри приятели.

Бясна си ,че не те желая ? Депресираш се и изпадаш в апатия щото тъкмо намерила мъжа на мечтите си той си отива безвъзвратно.Ти си нищожество.

Бесен съм ,че преди две години ти дори не ме забеляза.Бесен съм ,че две години бях в депресия защото копнеех само да те имам.Играта продължава не си първата ,която ми се е подиграла или отхвърлила.Не съм единствения, който ще отхвърлиш.Остава първия път.Единствения път ,който ще помниш за години напред и с носталгия ще се връщаш към него.Да желая те и ми липсваш но точно сега се чуствам велик господар на женски сърца и единственото ,което искам е нов първи път.

Иначе казано надървен одухотворен готов за нови победи.

 

Всяка прилика с лица и събития е плод на вашите мечти.



Тагове:   път,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: romul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6819
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031